Yritystarina CorporateStory

Luova markkinointi


Olet ehkä kuullut puhuttavan sissimarkkinoinnista, innovatiivisesta markkinoinnista ja yrittäjämäisestä markkinoinnista. Niillä tarkoitetaan kekseliästä, ja usein edullista, pienen budjetin markkinointia eli vaihtoehtoa massamarkkinoinnille, perinteisille mainoksille, esitteille ja PR:lle. Luova markkinointi yhdistää toimintatapoja uudella tavalla ja tavoittelee entistä parempia tuloksia asiakkaiden tavoittamisessa ja saamisessa sekä heihin vaikuttamisessa. Markkinoinnin tulee lopulta aina näkyä yrittäjän myynnissä, tilauskirjan täyttymisenä, maineen kasvamisena tai muuna positiivisena huomiona. Suunnitellaan yrityksellesi yhdessä pitkäjäntenen markkinointistrategia, keskitytään palvelun muotoilemiseen tai yksittäisen tapahtuman luomiseen. Ota yhteyttä.


Tarinallisuus


Tarinoiden avulla teemme yrityksestänne ja tuotteistanne entistä konkreettisempia ja näkyvämpiä. Tarinat saattavat liittyä ihmisiin, tavaroihin ja palveluihin, rakennuksiin tai paikkakuntiin. Ne saattavat olla menneitä tapoja, muistoja matkan varrelta tai uuden projektin syntysanoja. Tarinoissa voivat näkyä omistajat, työntekijät tai sidosryhmät. Tarinan avulla voidaan kertoa myös tärkeitä faktoja yrityksestä tiiviissä muodossa. Tärkeää on oppia huomaamaan tarinat, kaivaa ne esiin, ja puhaltaa niihin eloa ja hyödyntää niitä!


Sisällöntuotanto


Yrityksen markkinointiviestinnässä tärkeintä on sisältö, eli mitä kerrotaan ja miten. Tarjoamme palveluita monenlaisiin organisaation viestintätarpeisiin. Kirjoitamme lehtijutut ja tiedotteet, otamme valokuvia, suunnittelemme sisältöä esitteisiin, asiakaskirjeisiin ja verkkosivuille. Ota yhteyttä, niin keskustellaan yrityksesi tarvitsemista ratkaisuista.

© Yritystarina CorporateStory 2012